\"Veřejnost ke hraní na hracích automatech zaujímá jednoznačně negativní postoj, který je příznačný jak pro ženy, tak pro muže. Celkem se vůči němu vymezuje na 84 procent respondentů,\" prohlásil ředitel STEM Jan Hartl.
I proto by drtivá většina (86 procent) lidí starších 18 let zpřísnila podmínky pro hraní na automatech. Pouhá dvě procenta by podmínky \"rozhodně nezpřísňovala\". \"Zpřísnění podmínek hry na hracích automatech požadují všechny věkové skupiny. Mladí jsou v tomto názoru méně radikální než ostatní věkové skupiny, ale i mezi nimi zpřísnění požaduje téměř 80 procent z nich,\" podotkl Hartl.
Více benevolentnější jsou Češi vůči kurzovým sázkám, tedy převážně sportovnímu sázení. Takřka polovina (49 procent) ho vnímá neutrálně, záporný názor na něj má čtvrtina respondentů. O něco kritičtější jsou ženy, sázení na sport vadí 30 procentům z nich oproti 19 procentům u mužů. Pozitivní vztah klesá také s věkem, starší lidé jsou vůči jakémukoliv hazardu více nekompromisní.
I tak by takřka polovina (45 procent) lidí uvítala zpřísnění i pro kurzové sázky, naopak 47 procentům vyhovuje současná podoba restrikcí týkajících se sportovního sázení.
Asociace zastupující největší hráče na poli kurzového sázení přišla s výsledky bleskového průzkumu pár dní předtím, než ministerstvo financí představí kompletní podobu nového zákona o hazardních hrách. Už minulý týden členové APKURS apelovali na to, aby zákon odlišil jednotlivé typy her podle jejich údajné škodlivosti. Tomu však resort s největší pravděpodobností vstříc nevyjde a i v novém zákoně zachová jednotnou daňovou sazbu.
Veřejnosti chce ministerstvo zákon představit ve čtvrtek.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
