Němečtí strojvůdci stávkovali od konce srpna již čtyřikrát. Poslední čtrnáctihodinová stávka skončila teprve ve čtvrtek a narušila i spojení mezi Berlínem a Prahou.
Odboráři se snaží prosadit zvýšení platů o pět procent a zkrácení pracovní doby z 39 na 37 hodin týdně. Předseda GDL Claus Weselsky dnes vyzval německou železniční společnost Deutsche Bahn k jednání. Dodal, že svaz je v případě konstruktivních rozhovorů připraven k ústupkům.
Železniční společnost tvrdí, že je ochotna jednat se strojvůdci o kompromisu. Požadavky odborů však považuje za nesplnitelné, strojvůdcům nabízí zvýšení mezd o dvě procenta.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
