\"I když je lanovka novým zařízením, nesmí se její pravidelná údržba zanedbat. Především děláme kontroly pohonů, stanic, tratě, promazávají se kladkové baterie,\" řekl Martinec. Na prvním úseku se lanovka, která nedávno získala ocenění Stavba roku, rozjela loni na konci prosince. Na druhém úseku se rozjela 22. února.
Zájem lidí letos zvyšovalo to, že se chtěli svézt novou lanovkou. K většímu zájmu podle Martince přispěly čtyřmístné kabiny, které umožňují pohodlný nástup i starším lidem či rodinám s kočárky. Lanovkou jeli i lidé, kteří měli z dřívějších otevřených sedaček obavy. Pozitivně se projevilo i přemístění dolní stanice blíže k Peci pod Sněžkou. \"Přálo nám i počasí. Lanovka stále méně dnů než jindy,\" řekl Martinec.
Negativem zůstaly, podobně jako na staré lanovce, velké fronty. Ve špičkách si lidé museli na jízdu lanovkou počkat až několik hodin. Kapacita lanovky totiž zůstala na maximálně 250 lidech za hodinu, což byla podmínka ochránců přírody.
ry dr



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
