Jedním z důvodů investice je podle Hanzelky reakce na růst poptávky na trhu s hnojivy. Ročně vyrobí Lovochemie 700.000 až 750.000 tun hnojiv, po zprovoznění nové linky to bude až o 225.000 tun ročně navíc.
Firma už získala kladný posudek vlivu stavby na životní prostředí, nyní připravuje žádost o změnu integrovaného povolení a po zhotovení potřebné dokumentace požádá o stavební povolení. Zkušební provoz na nové lince by podle Hanzelky mohl začít na konci roku 2016 nebo na začátku roku 2017. \"Současná linka bude poté odstavena, objekty budou demolovány,\" uvedl mluvčí.
Lovochemie v současnosti zaměstnává 647 osob, po zprovoznění nové linky se jejich počet podle Hanzelky mírně navýší.
fir jpt



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
