Rekonstrukce spočívá v kompletní výměně skleněných desek mezi žebrovím příjezdové haly a ocelové části konstrukce budou opatřeny novým nátěrem, uvedla v dokumentaci k opravě správa železnic. Nové budou i elektrické troleje nad kolejemi a upevňovací lana, která troleje drží.
Kromě ocelové konstrukce haly je na největším pražském nádraží v rekonstrukci historická Fantova budova. Střední trakt, takzvaná Fantova kavárna, je už hotový. Nyní posuzují České dráhy, které jsou majitelem objektu, projektovou dokumentaci k opravám bočních traktů, řekl ČTK Martin Hamšík, mluvčí italské společnosti Grandi Stazioni, která budovu rekonstruuje.
Grandi Stazioni v minulosti rekonstruovala odbavovací halu nádraží za 1,15 miliardy korun a získala za to prostory v budově nádraží do pronájmu na 30 let. Kromě nájmu obchodů v odbavovací hale hledá společnost nájemce i pro prostor bývalé kavárny ve Fantově budově. Sehnat nájemce pro tento secesní prostor se jí ale dlouhodobě nedaří.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
