Podle informací zveřejněných v březnu mělo letos z celkové částky 40,4 miliardy korun být 38 miliard použito na Společnou zemědělskou politiku. Na marketingovou činnost mělo jít 250 milionů. Na správní výdaje fondu bylo určeno 1,8 miliardy korun. Zejména o výdajích na marketing se vedla při projednávání rozpočtu podstatná část debaty.
SZIF spravuje a kontroluje opatření z Evropského zemědělského záručního fondu, Evropského zemědělského fondu pro rozvoj venkova a Evropského rybářského fondu. Zároveň kontroluje, zda jednotliví zemědělci pobírají dotace oprávněně. Spravuje také národní značku kvalitních potravin Klasa a značku Regionální potravina.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
