\"Díky tomu, že patříme do nadnárodního koncernu, budeme vyrábět pro Daimler plastové díly do sedaček,\" řekl Pelej.
Společnost patří indické skupině Samvardhana Motherson Group. S přístavbou výrobní haly chce podnik začít příští rok na jaře a práce by měly skončit i s instalacemi technologií do konce roku. Jen stavební práce vyjdou na 80 milionů korun.
Firma dosud zpracuje až 960 tun plastů ročně, což představuje 60 milionů kusů plastových výlisků. Výrobní kapacita by se měla zvýšit na 4500 tun zpracovaného plastu, tedy 280 milionů kusu dílů za rok.
\"Očekávám, že na plnou kapacitu najedeme do půl roku od dokončení investice. Díly se již vyrábějí ve výrobních prostorách v Německu, poté se vozí k nám,\" řekl Pelej.
Firma zaměstnává 240 lidí a dalších 130 pracovníků chce přijmout, z toho zhruba třetinu do výrobního provozu. Společnost loni utržila za prodej vlastních výrobků a tržeb 291 milionů korun se záporných výsledkem 7,8 milionu korun. Hospodaření firmy bude letos obdobné, řekl Pelej.
\"Ztráta je daná výkyvem měnového kurzu. Letošní rok se zatím jeví jako loňský, uvidíme, jestli bude kurz stabilní,\" řekl Pelej.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
