Podle nich má podnik stále více objednávek a je velmi reálné, že se brzy dále rozšíří. V Chodově má ještě volný jeden hektar pozemku. \"Nevídaný boom poptávky táhne celá Amerika a Asie, zejména Indie a Čína a hlavně větrné elektrárny,\" uvedl Zvěřina. Jako problém vidí nedostatek kvalitních zaměstnanců, především obráběčů na CNC strojích, konstruktérů i techniků.
\"Až sem přesuneme některá pracoviště z místního Chodosu, tak budeme úplně plní. A uvažujeme o tom, že bychom stavěli dále,\" řekl Rejcha. Chodovská firma je obratem i počtem zaměstnanců největší ze středoevropských závodů divize mazacích systémů. \"Naše výrobky dělají 70 procent obratu divize. Zisky se generují díky naší společnosti,\" řekl Zvěřina.
Na sociálně problémovém Sokolovsku, kde je dlouhodobě nejvyšší nezaměstnanost v Karlovarském kraji, jde o silný podnik, který se rozvíjí už téměř 20 let. V Chodově už investoval téměř půl miliardy korun. Nová hala rozšířila firmu na 16.000 metrů čtverečních. Jako jediná ve střední a východní Evropě získala nejvyšší možnou certifikaci Leed Platinum, která hodnotí vliv stavby i provozu na životní prostředí.
Podnik, který sám zboží neprodává, zvýší už letos díky nové investici obchodní obrat na 65 milionů euro (téměř 1,8 miliardy korun), o pětinu více než loni. Veškerou produkci vyváží.
Zhruba 40 procent zaměstnanců v Chodově, kteří montují a obrábějí, jsou ženy. Firma si hlídá, aby nabízela mzdy nad průměrem regionu. Centrální mazací systémy se používají ve všech průmyslových sférách. K mazanému místu přivádějí olej nebo vazelínu.
Chodov s 15.000 obyvateli už měl průmyslovou zónu v roce 1995. Nyní tam působí šest firem s 1000 pracovníky. \"Nastartovala ji právě firma Lincoln. Jsem hrozně rád, že to není montovna. Nabízí práci nejméně kvalifikovaným i specialistům a umí své lidi vychovat,\" řekl starosta Patrik Pizinger.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
