\"Jde o první modernizovaný úsek nejdůležitější dopravní tepny České republiky. Věřím, že se nám podaří do budoucích let pokračovat rychlejším tempem, než tomu bylo doposud,\" uvedla Soňa Křítková pověřená řízením ŘSD. Celkem totiž ŘSD v roce 2013 zahájilo výstavbu čtyř úseků. Práce na dvou z nich se ale výrazně opozdily a budou tak pokračovat i napřesrok.
Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svou životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů ministerstva mohla stát asi 14 miliard korun. Stavba je kvůli ulehčení uzavírek rozdělená na 21 úseků, které se mají opravovat postupně.
Loni začali na dálnici D1 silničáři opravovat první čtveřici úseků mezi Šternovem a Psáři, Loktem a Hořicemi, Lhotkou a Velkou Bíteší a mezi Větrným Jeníkovem a Jihlavou. Na posledních dvou jmenovaných budou práce pokračovat i napřesrok. Kromě toho chce úřad zahájit práce na dalších třech úsecích, Hvězdonice-Ostředek, Měřín-Velké Meziříčí západ a Ostrovačice-Kývalka.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
