\"Největší škody jsou na tramvajovém provozu. Opravy poškozených tramvají budou stát půl milionu. Nejvíce postižené byly pantografy,\" uvedla Hailichová. Dalších půl milionu stálo provozování náhradní autobusové dopravy. Autobusy totiž jezdily jak za tramvaje, tak za trolejbusy. \"Do toho počítáme i výkony tahače, který postupně odtahoval uvízlé trolejbusy do vozovny. Propláceli jsme také naftu hasičům, kteří nám s odtahy pomáhali,\" doplnila Hailichová.
Opravy trolejového vedení si vyžádaly 135.000 korun, na několika místech bylo dokonce přepálené.
Dopravní podnik musí mimo jiné také odstranit práci sprejera, který postříkal velkou část dvou tramvají, které zůstaly přes noc na středu uvězněné ve smyčce v Modřicích. Odhad nákladů je několik desítek tisíc. Vedení dopravního podniku dokonce vypsalo odměnu 30.000 korun pro toho, kdo by sprejera-vandala nahlásil.
Kvůli námraze v pondělí večer zkolaboval provoz na většině tramvajových i trolejbusových linek. Stovky lidí buď desítky minut čekaly na náhradní autobusy, nebo se vydávali ze zaměstnání pěšky. Namrzající déšť odstřihl vozidla od dodávky elektřiny během několika desítek minut.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
