V kalamitě zůstalo bez pohybu 120 souprav a 100.000 cestujících. Podle Sobotky se například ukázalo, že mají dráhy dostatek dieselových lokomotiv, aby podobné situace zvládly. Škody a výši poskytnutých kompenzací chtějí dráhy vyčíslit do konce roku.
Pro zajištění základní obslužnosti v době námrazy bylo finálně k dispozici nad rámec běžné grafikonové potřeby 40 motorových lokomotiv a dalších 25 motorových souprav a přívěsných vozů. Vedle toho dopravce využil 31 autobusů.
V době kalamity nevyjelo během tří dnů bez náhrady celkem 1183 vlaků. Dráhy přitom denně vypraví přibližně 7421 spojů.
jsa mkv



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
