Dopravní podnik hlavního města Prahy je se zhruba 10.000 zaměstnanci největší firmou v majetku města. Jde o první městskou společnost, u níž radní po volbách přistoupili k očekávaným změnám.
Nejvíc křesel v dozorčí radě obsadí ANO, usednou v ní zastupitelé Petr Novotný, Jarmila Bendová, Jaroslav Štěpánek a Martin Slabý, který členem zastupitelstva není. ČSSD bude mít v dozorčí radě náměstka primátorky Petra Dolínka a dopravního odborníka Vojtěcha Kocourka, který post v radě obhájil. Bývalý náměstek Karel Březina, kterému soud nedávno uložil roční podmínku za podvody v dopravním podniku, v radě nezůstal. Za Trojkoalici bude ve vedení firmy radní Prahy 6 Petra Kolínská (SZ) a starosta Lysolají Petr Hlubuček (STAN).
Provoz dopravního podniku stojí Prahu ročně kolem 11 miliard korun. Donedávna se v souvislosti s touto firmou mluvilo o finančních potížích, které plynuly zejména z údajně nevýhodných a nevypověditelných smluv z minulosti, třeba na nákup tramvají. O některé tendry se zajímá policie.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
