Projektový manažer mýtného systému měl podle ministerstva dopravy zpracovat analýzu technologického vývoje v této oblasti v příštích deseti letech a jejich možné využití v systému výběru mýtného. Následně měl vypracovat zadávací dokumentaci k tendru na provoz mýta. Výběr projektového manažera už měl vítěze, ministerstvo ale koncem listopadu připustilo námitku vyloučeného uchazeče. Nabídkami se tak měla znovu zabývat výběrová komise.
Příprava obří soutěže na desetiletý provoz mýta po skončení dosavadní smlouvy se společností Kapsch po roce 2016 je jedním z hlavních úkolů nového ministra. Ťok už dříve řekl, že se před vypsáním tendru chce podívat, jak fungují mýtné systémy v jiných zemích. Není pro rozšiřování množství placených úseků silnic, protože stav komunikací se nezlepšil.
Dosavadní průtahy v tendru nahrávaly současnému dodavateli. Stát by zřejmě musel s firmou Kapsch dohodnout prodloužení kontraktu, pokud se mu nepodaří najít včas provozovatele v řádném výběrovém řízení.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
