Tunel Blanka, jehož stavbu provází problémy, vyjde na 37 miliard korun, tedy o zhruba šest miliard více, než bylo plánováno. Po několika odkladech by se podle stávajícího vedení města měl řidičům otevřít v březnu nebo v dubnu.
Praha správci stavby neplatí tři roky. Vloni kvůli tomu IDS skončila v provozní ztrátě, tvrdí mluvčí. Dlužné částky měl řešit rozhodčí soud. Kvůli odchodu členů rozhodčího senátu se ale jednání protáhlo a IDS podle Kočiše není ochotna dál čekat. Arbitráž kvůli Blance vedla Praha několik měsíců i se stavební firmou Metrostav.
Podle informací ČTK za své služby firma IDS dosud inkasovala 202 milionů korun, chce ale víc, než bylo v původní smlouvě. Práce na stavbě se totiž protáhly a firmě prý vzrostly náklady.
Tunel Blanka, jehož stavbu zadala politická garnitura pod vedením primátora Pavla Béma (ODS), měl být zprovozněn v roce 2011. Termín politici několikrát odložili. Bývalé vedení města jej slibovalo otevřít 2. prosince, nově zvolená rada v čele primátorkou Adrianou Krnáčovou hovoří ale až o jaru 2015.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
