Zhruba 56 procent výroby tvořil terénní model ix35 se 173.000 vozy, dále továrna vyrobila 99.000 vozů i30 a asi 35.500 kompaktních MPV ix20. Auta vyvezla celkem do 55 zemí, nejvíce do Německa, Ruska a Velké Británie. Česko bylo šestým největším trhem.
Letošní plánované zvýšení produkce umožní zvýšení taktu na výrobní lince ze současných 60 na 66 aut za hodinu. Podle Vaňka si vyžádá přijetí maximálně několika desítek pracovníků. V současnosti firma zaměstnává 3300 lidí. Rozšíření produkce až na 350.000 aut úřady firmě povolily loni na podzim.
Již příští týden začne z výrobní linky sjíždět modernizovaný model i30, který dostane nová světla, přední masku nebo výkonný benzinový agregát s turbem. V květnu pak firma zahájí výrobu nového ix20 a na konci prvního pololetí začne vyrábět zcela nový nástupce ix35, který přijde na trh na konci léta.
Podle předběžných údajů Sdružení automobilového průmyslu vyrobily tři tuzemské automobilky loni rekordních více než 1,2 milionu osobních aut.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
