Honda v listopadu přiznala, že za období od července 2003 do června 2014 neoznámila 1729 případů poranění či úmrtí ve svých vozech. NHTA ji poté začala vyšetřovat kvůli porušení pravidel, vyžadujících po automobilkách urychlené ohlašování všech závad v záruční lhůtě, úmrtí, zranění a škod, které jim zákazníci oznámí.
Honda zdůvodnila své pochybení závadami v počítačových programech. Připustila ale také, že se opírala o \"příliš úzký výklad\" svých zákonných povinností.
\"Nemůžeme a nebudeme tolerovat, pokud nám výrobci automobilů nebudou hlásit veškeré bezpečnostní problémy, protože když o nich nebudeme vědět, budou nám chybět podstatné díly do skládačky našeho systému svolávání vozů do servisů, který používáme k nápravám a k ochraně veřejnosti,\" uvedl ministr dopravy Anthony Foxx. Viceprezident severoamerické pobočky Hondy Rick Schostek sdělil, že firma tuto záležitost již vyřešila a učinila nápravné kroky.
Několik případů, které Honda neohlásila, se týkaly i závad potenciálně nebezpečných airbagů od japonského dodavatele Takata. S závadami u airbagů Takaty se po celém světě spojuje nejméně pět úmrtí a desítky zranění. Automobilky svolaly kvůli vadným airbagům Takaty po celém světě od roku 2008 více než 16 milionů vozů.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
