Dva mosty, které byly uvedeny do provozu před šesti lety, mají problémy s posunem nosníků, sesedáním materiálu a objevují se na nich praskliny. Kvůli tomu na ně ředitelství silnic zakázalo začátkem září vjezd kamionům a omezilo povolenou rychlost pro osobní auta.
Podle Borovky se ŘSD po převzetí mostů dostatečně nevěnovala péči o ně. Technicky prý byly předány v pořádku. Na dopis ŘSD, aby Eurovia potíže s mosty odstranila, proto firma odpoví, že se za vady necítí odpovědná. Takto prý i odpověděl generálnímu řediteli Ředitelství silnic a dálnic Janu Kroupovi na čtvrteční schůzce.
Borovka dnes zopakoval, že důvodem současného nerovnoměrného pohybu mostních opěr a praskání konstrukce je podle něj navezení nevhodného materiálu do okolních násypů. Konkrétní materiál, takzvaný studený odval, požadovalo ŘSD, řekl.
S Kroupou se prý Borovka shodl, že se společně dohodnou na způsobu opravy mostů. Spor pak povedou pouze o zaplacení rekonstrukce.
Podle Jana Rýdla z ŘSD budou náklady na opravu mostů 20 milionů korun. Během oprav je bude nutné uzavřít na asi šest měsíců. Pokud bude muset být vypsáno výběrové řízení, doba nutná na opravy se prodlouží.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
