\"V současnosti evidujeme více než 1500 objednávek,\" řekl ČTK šéf prodejní organizace Škody v ČR Luboš Vlček. Základní cena třetí generace Škody Fabia Combi bude začínat na 262.900 korunách. Vyrábět se začala v závodě v Mladé Boleslavi v polovině prosince.
Stejně jako krátká verze Fabie je i Combi postaveno na koncernové modulární platformě MQB. Proti předchůdci je o jeden centimetr delší, o 0,9 centimetru širší a o 3,1 centimetru nižší. Po sklopení zadních sedadel se zavazadelník rozšíří na 1395 litrů. Výška nákladové hrany klesla o 2,6 na 61,1 centimetru. Předek je totožný s provedením hatchback, boční silueta má mírně se svažující linii střechy. Vzadu jsou sdružené svítilny s kontrastním tmavým okrajem. Poprvé je u modelu k dispozici panoramatická střecha.
Fabia Combi bude vybavena celkem šesti motory plnícími nejnovější emisní normu Euro 6. Nejvýkonnější tříválcový diesel 1,4 TDI nabízí 105 koní, u benzinových agregátů je vrchol 110 koní. V druhé polovině roku přijde verze Greenline s udávanou spotřebou 3,1 litru na 100 km. Hmotnost vozu klesla až o 61 kilogramů a začíná na 1004 kilogramech.
Elektronické asistenty zahrnují systém stabilizace podvozku s multikolizní brzdou, rozpoznávání únavy řidiče. Novinkou u tohoto modelu je ukazatel vzdálenosti při parkování vepředu i vzadu, světelný a dešťový senzor nebo bezklíčkové zapalování. Základní vybavení obsahuje šest airbagů.
Po ohlasech zákazníků na chybějící zabudovanou navigaci u hatchbacku bude mít Combi navigační systém Amundsen v rámci volitelné výbavy. Palubní systém také umožňuje ovládání aplikaci z mobilního telefonu na displeji vozu, nebo stahování provozních údajů z auta do chytrého telefonu.
Škoda vyrábí Fabii Combi od roku 2000. Za tu dobu dodala zákazníkům více než 1,1 milionu aut. Fabia je druhým nejúspěšnějším modelem Škody za Octavií.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
