\"Pokračující rozšiřování prodejní sítě přivedlo do našich prodejen o 40 procent více zákazníků než v předchozím roce. Rok 2014 jsme uzavřeli s celkovým počtem 45 prodejních míst v Čechách a na Slovensku,\" uvedla Jakoubková.
V roce 2014 vyřídil internetový obchod více než 4,8 milionu objednávek, tedy o 1,8 milionu více než o rok dříve. Podle společnosti se na tomto růstu významnou měrou podílelo zavedení nových služeb zákazníkům v oblasti doručování, masivní investice do automatizace a technologií. Počet nabízených položek zboží vzrostl z 50.000 na 72.000.
Alza také začala provozovat vlastní síť výdejních schránek AlzaBoxů a vlastní doručovací službu pod názvem AlzaExpres. Denní návštěvnost webových stránek Alza byla 400.000 uživatelů.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
