\"Největší zakázkou loňského roku byla dodávka pro společnost Deutsche Bahn, víc než 710 meziměstských a městských autobusů typu Crossway,\" uvedla Kutlíková. Oficiální výsledky chce firma prezentovat co nejdříve.
Iveco Czech Republic plánuje ve Vysokém Mýtě další rozvojové projekty. Chce vybudovat testovací dráhu na letišti na okraji města, zatím nejsou dořešeny majetkové poměry. Letiště má od radnice dlouhodobě pronajatý místní aeroklub. V budoucnu by ve městě mělo vzniknout i výzkumné a vývojové centrum.
Ve firmě pracuje v současnosti téměř 3000 zaměstnanců, z toho je asi třetina agenturních. Dalších zhruba 1700 lidí zaměstnávají subdodavatelé Iveca.
Vysokomýtský závod je největším výrobcem pro Iveco Bus, který patří koncernu Fiat Industrial. Italský koncern do něj vyčlenil výrobu, která nesouvisí s výrobou osobních automobilů. Výzkum a vývoj je řízený centrálně, ve Vysokém Mýtě pracuje významný počet konstruktérů.
Tradice firmy začala před 119 lety, kdy Josef Sodomka začal v Mýtě s výrobou karosérií. Od roku 1948 nesl podnik název Karosa a začal se orientovat převážně na výrobu autobusů. Vyráběl například legendární autobusy řady 706 RTO. Na Iveco Czech Republic se přejmenoval v roce 2006.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
