\"Naším záměrem je zahájit zadávací řízení do konce prvního čtvrtletí, ale nelze vyloučit, že může dojít k mírnému posunu v harmonogramu,\" uvedla Nováková. Nejzazším termínem pro zadání zakázky je podle ní konec letošního dubna.
V rámci příprav tendru fond oslovil 14 potenciálních dodavatelů. Jejich odpovědi mají instituci pomoci s nastavením parametrů zakázky tak, aby byla maximálně transparentní a nediskriminační. Podle Novákové je průzkum otevřený i pro další uchazeče. Ti mohou informace o průzkumu včetně potřebných formulářů nalézt na webu SZIF.
Jde o zakázku figurující na seznamu významných zakázek, s nímž byla loni v květnu seznámena vláda. Tendr bude proto před jeho uveřejněním kabinet schvalovat.
Blíží se také termín, v němž fond dopředu avizoval vypsání další velké zakázky. Jde o tendr na propagaci značky Klasa v letech 2015 a 2016 v předpokládané hodnotě přesahující čtvrt miliardy korun. Původně mělo být výběrové řízení vypsáno koncem léta či na podzim 2014, aby začátkem letošního roku mohl již marketing značky dělat jeho vítěz.
Podle informací z poloviny prosince by by však zakázka měla být vypsána až v polovině ledna 2015. Vypsání tendru zkomplikovala Evropská komise. V souvislosti s novými unijními pokyny ke státní podoře v zemědělství a lesnictví totiž rozhodla, že veškeré státní podpory s neomezenou dobou platnosti musí být ke konci roku 2014 ukončeny a následně nově notifikovány v Bruselu. Spuštění tendru tak fond odložil na polovinu ledna.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
