O účast měly zájem jen značky s největším podílem na trhu, tedy Škoda Auto či Volkswagen/Seat a Ford. \"Nechceme organizovat Autosalon bez podpory SDA a většiny dovozců. Nechceme zklamat návštěvníky, kteří očekávají výstavu na standardní evropské úrovni s účastí většiny značek, které jsou přítomné na českém automobilovém trhu. Na Autosalonu mají výrobci prezentovat nové technologie a novinky. Lidé nechtějí vidět jen výstavu, jakou uvidí na parkovišti,\" řekl Kuliš.
Tiskový mluvčí Veletrhů David Pokorný uvedl, že autosalony ve Vídni a v Bratislavě mají plnou podporu dovozců, brněnský by ji postrádal. Na hospodaření Veletrhů Brno podle něj nebude mít absence tohoto podniku vliv.
Podle SDA by byla potřeba účast alespoň 15 značek. Někteří výrobci účast zvažovali a vyšlo jim, že se jim nevyplatí. Jiné o tom ani neuvažovaly a volí jinou formu prezentace.
Loni se v Česku uskutečnily dvě významnější automobilové výstavy. Jednou byla pražská přehlídka dealerů Autoshow a druhou motoristická slavnost Legendy v areálu bohnické léčebny. S oběma podniky se počítá i letos.
Veletrhy Brno od Autosalonu ustoupily už loni kvůli nízkému zájmu automobilek. Přesto se jej snažily obnovit, snížily například ceny za pronájem. V plánu bylo na 60.000 metrech čtverečních prezentovat zastoupení jednotlivých značek a nikoli jen lokálních prodejců. Vedle osobních aut se měly představit i užitkové a nákladní vozy a autobusy. \"Máme připravený velmi dobrý koncept, ale bez zájmu výrobců to nemá cenu,\" řekl Kuliš.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
