\"Investice nám pomůže ještě více čeřit vody módního trhu v Česku a na Slovensku, kterému chybí pestrost nabídky,\" uvedl ředitel Zoot.cz Ladislav Trpák.
Češi za módu každý rok utratí více než 60 miliard korun, z toho na e-shopy připadá jen pět procent. Tento podíl má ale v dalších letech narůstat.
Zoot.cz loni prodal více než 250.000 kusů oblečení. Každý měsíc si jeho internetové stránky otevře téměř 1,2 milionu unikátních návštěvníků. E-shop má devět kamenných výdejen, které využívá 55 procent všech zákazníků a projde přes ně více než polovina obratu společnosti. Do budoucna by chtěl mít obchod výdejnu v každém krajském městě v ČR a na Slovensku.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
