Doposud České dráhy vybavovaly zaměstnance ze starých skladových zásob a chybějící části výstroje pořizovaly v menších zakázkách na jednotlivou součást výstroje v požadovaných velikostech, uvedl Joklík. Nejvýznamějším dodavatelem výstoje pro ČD byla v posledních letech spolemčnost B.H.S. Bohemia. Vítěz nové soutěže by měl železničáře nosící uniformu oblékat po dva roky.
Modrý železniční stejnokroj nosí u Českých drah zhruba osm tisíc zaměstnanců. Jde zejména o strojvedoucí, vlakvedoucí, stevardy v pendolinech, pokladní, kontrolory vozby, skladníky, řidiče motorových vozíků a část výpravčích zejména z odstavných nádraží.
Větší část výpravčích přešla v roce 2011 na správce kolejí, Správu železniční dopravní cesty (SŽDC). Na 9500 výpravčích, signalistů a závorářů si tehdy přinesli své stejnokroje s sebou, správa železnic rovněž podědila i část výstrojních zásob. \"Jediná změna, která se tenkrát stala, bylo to, že se z náprsní kapsy saka odpáral emblém ČD,\" řekl ČTK mluvčí SŽDC Martin Illiaš.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
