Škoda Auto loni zvýšila prodej o téměř 13 procent na 1,037 milionu aut, což je vůbec nejvíce v historii automobilky. Šéf firmy Winfried Vahland ale MfD řekl, že příštích deset let bude nejtěžší dekádou podniku. Přesuny zaměstnanců a propouštění by podle něj měly zlepšit efektivitu a organizaci práce ve Škodě.
Podle připravovaného plánu se chce automobilka sama věnovat podstatným činnostem přímo souvisejícím s výrobou, a jiné služby přenechat externím firmám, píše deník. Přesuny se zřejmě dotknou osmi stovek ze zhruba 24.000 zaměstnanců Škody Auto. Propouštění společnost plánuje na postech manažerů a koordinátorů.
Odboráři se v úterý dohodli, že pokud se přístup firmy nezlepší, budou zaměstnanci protestovat. V krajním případě přistoupí i k časově neomezené stávce, potvrdil MfD šéf podnikové rady Odborů KOVO MB Jaroslav Povšík.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
