Úsek z Veselí do Bošilce by mělo stavět konsorcium vedené společností Strabag, ve kterém je druhým ze členů Eurovia CS. Obě společnosti jsou obsaženy i ve druhém konsorciu pro stavbu druhého úseku Borek - Úsilné. Zde je ale vedoucím sdružením Eurovia. Firmy vybralo před několika dny Ředitelství silnic a dálnic ve dvou tendrech za více než miliardu korun.
\"Do konce roku by měl být vybrán vhodný uchazeč na realizaci úseků Bošilec - Ševětín a Ševětín - Borek,\" řekl jihočeský hejtman Jiří Zimola (ČSSD). Stále ale podle něj zůstává otevřena otázka obchvatu Českých Budějovic. V minulosti se v souvislosti s touto komunikací řešil například počet dálničních sjezdů v blízkosti krajského města. \"Zatím platí to, co je naprojektováno. To znamená pět sjezdů. Otázkou však zůstává, co se začne stavět a zda nedojde ke změně stavby před dokončením,\" uvedl primátor Českých Budějovic Jiří Svoboda (ANO).
Dálnice D3 má spojit Prahu, Tábor a České Budějovice a z Třebonína pokračovat jako rychlostní silnice k rakouským hranicím. V provozu už je dvaačtyřicetikilometrový úsek mezi Meznem a Veselím nad Lužnicí. Podle zástupců ŘSD bude komunikace přes celý Jihočeský kraj hotova do roku 2021. Předpokládané náklady na stavbu zbylých úseků jsou zhruba 80 miliard korun.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
