Důvody personálních obměn ředitelství odmítlo komentovat, je ale zřejmé, že má jednotnou logiku ve jmenování dlouhodobých zaměstnanců na nejvyšší posty v organizaci. Předchozí vedení, které do organizace přivedl exministr Antonín Prachař, naopak tvořili lidi mimo ŘSD a mnohdy i mimo obor dopravních staveb. Důvodem byla tehdy snaha bývalého šéfa dopravy zbavit ŘSD nálepky státní organizace klientelisticky provázané se stavebními firmami.
Novým šéfem financí na ŘSD se tak od začátku tohoto týdne stal bývalý vedoucí odboru účetnictví a majetku, v organizační struktuře v podstatě postoupil o jedno patro výše. Podobné je to i v případě Hlavatého, který vedl oddělení kontroly a expertízy, i Radka Mátla, který se minulý týden stal ředitelem úseku výstavby a předtím působil jako šéf podřízeného odboru realizace staveb.
ŘSD rozděluje peníze na stavbu silnic a spravuje síť dálnic, rychlostních silnic a komunikací první třídy. Personální stabilizace organizace, která se minulý rok potýkala s výraznými personálními obměnami a prošla několika reorganizacemi, je jedním z hlavních úkolů, kterými nového šéfa dopravního resortu Dana Ťoka pověřil premiér Bohuslav Sobotka.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
