\"Hochtief není společnost, která by se odrážela ode dna. V roce 2014 jsme zaznamenali mírný růst stavební výroby a růst očekáváme i pro rok 2015. V obratových ukazatelích překročíme hodnotu 5,5 miliardy korun,\" uvedl Soukup. Společnost rostla i v minulých letech, kdy se české stavebnictví potýkalo s výrazným propadem, dodal.
Hlavním impulzem růstu podle Soukupa budou investice Státního fondu dopravní infrastruktury, který má pro letošní rok připraveno investovat 94 miliard korun. To je o 30 miliard více než loni. \"Z loňských 64 miliard korun navíc 14 miliard korun nebylo proinvestováno, protože po neblahých zásazích předchozích vlád nebylo za co tyto peníze utratit. Významným způsobem totiž chyběla příprava zakázek,\" podotkl Soukup.
Největší německý stavební koncern Hochtief působí v České republice od roku 1999, kdy koupil společnost VSB. Předloni firma dosáhla obratu 4,8 miliardy korun, aktuálně zaměstnává skoro 1100 lidí. Firma nedávno pracovala například na stavbě prvního nového porevolučního divadla v Plzni, na rekonstrukci památky UNESCO - zámeckého návrší Litomyšl, revitalizaci kláštera Broumov či výstavbě multifunkčního stadionu v Edenu.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
