Kromě obou úseků plánuje ředitelství silnic rozestavěnou jihočeskou část D3 doplnit o úsek mezi Bošilcem a Ševětínem. Úsek by se podle generálního ředitele ŘSD Jana Kroupy mohl začít stavět ještě letos. Soutěž na zhotovitele této stavby vyhlásilo ŘSD koncem minulého týdne.
Strabag i Eurovia byly součástí vítězných konsorcií u obou staveb. Úsek Veselí nad Lužnicí - Bošilec by měl stát bezmála 635 milionů korun, hodnota zakázky na stavbu dálnice u Borku nedaleko Českých Budějovic si vyžádá 718 milionů korun.
Dálnice D3 má spojit Prahu, Tábor a České Budějovice a z Třebonína pokračovat jako rychlostní silnice k rakouským hranicím. Nyní je v provozu dvaačtyřicetikilometrový úsek mezi Meznem a Veselím nad Lužnicí. Předpokládané náklady na stavbu jsou zhruba 80 miliard korun.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
