Škoda bude v masivních investicích v Kvasinách pokračovat a do nových výrobních kapacit, zejména pro modely SUV, hodlá v následujících třech letech dát přes 7,2 miliardy korun. Má tak vzniknout 1300 nových pracovních míst a návazně asi 400 míst u dodavatelů v regionu. V budoucích plánech automobilky je, že celkové investice do závodu by mohly činit až 13 miliard korun. Stát a hradecký kraj by pak měly dát do výstavby infrastruktury v kvasinské průmyslové zóně asi jednu miliardu korun.
Výrobní kapacita závodu by měla do roku 2018 vzrůst až na 280.000 vyrobených vozů ročně. Loni z Kvasin vyjelo 166.200 vozů. Vedle superbu to byly modely Yeti a Roomster. V budoucnu se počítá například s výrobou SUV vozu přibližně velikosti koncernového modelu Tuareg či SUV vozu pro španělský Seat. V závodě loni pracovalo asi 4200 kmenových zaměstnanců, celkem závod dává práci přibližně 5000 lidí.
Novou generaci superbu automobilka oficiálně představila v úterý v Praze, začátkem března bude mít výstavní premiéru na autosalonu v Ženevě, prodej má začít na konci prvního pololetí. Škoda čeká od nového modelu o 25 procent vyšší prodeje než u předchozích dvou generací. Od roku 2001 prodala 700.000 těchto vozů. Nový Superb se bude vyrábět vedle Kvasin také v Šanghaji.
Závod Kvasiny navštívil v roce 2007 i Zemanův předchůdce Václav Klaus. Tehdy mu automobilka v utajení ukázala chystanou druhou generaci Superbu. Klaus při svých cestách však používal model A8 od Audi. O první generaci superbu se Klaus tehdy v Kvasinách vyjádřil, že drncá. Zeman podle svých slov vyznává zásadu, že český prezident má jezdit v českém autě.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
