Loňská ztráta podle účetních standardů GAAP následovala po zisku 407 milionů eur za rok 2013 a byla důsledkem několika jednorázových faktorů. Roli hrál zejména ztrátový prodej divize informačních technologií, dále vzrostly náklady firemního programu a Lufthansa měla ztrátu z transakcí zajišťujících ji proti růstu cen paliv, protože ty naopak ve druhé polovině roku prudce klesly. Předběžný provozní zisk ale vzrostl o 35 procent na 954 milionů eur.
Hospodaření německého vlajkového přepravce rovněž poškozovaly časté stávky pilotů kvůli sporům o důchodový program a jejich obavám z přechodu do plánovaného nízkonákladového přepravce. Lufthansu loňských deset stávek stálo celkem 232 milionů eur.
Představenstvo Lufthansy navrhlo, aby firma za loňský rok nevyplatila kvůli zápornému výsledku dividendu. Ze zisku za rok 2013 firma vyplatila akcionářům 0,45 eura na akcii. Akcie firmy po zveřejnění výsledků ztrácely více než čtyři procenta na 13,30 eura.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
