Do obou výsledků se podle odborníků promítne loňská kapitálová restrukturalizace firmy, kterou NWR dokončila v říjnu. Jejím úkolem bylo odvrátit platební neschopnost podniku. Zahrnovala snížení hodnoty dluhopisů a výrazné rozmělnění akcionářů.
Předloni vykázala za celý rok NWR čistou ztrátu přes 970 milionů eur (zhruba 26,6 miliardy korun). Tržby pak činily 850 milionu eur (asi 26,3 miliardy korun).
Analytik společnosti Cyrrus Marek Hatlapatka předpovídá, že čistá ztráta za loňský rok by měla být menší a měla by činit 173,3 miliardy eur. Společnosti by ale zejména kvůli nižším prodejům uhlí měly klesnout tržby, podle Hatlapatky na 674 milionů eur. Podobné odhady mají i ostatní oslovení analytici.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
