Předloni skončil dopravní podnik ve ztrátě 371,9 milionu korun. V souvislosti s nevýhodnými smlouvami z minulosti se donedávna mluvilo o špatné ekonomické situaci podniku. Od předchozího vedení města dokonce zazněly informace o možném krachu společnosti.
Dopravní podnik zaměstnává přes 10.000 lidí. Loni přibylo 223 zaměstnanců. Meziročně se zvýšily náklady na mzdy z předloňských 5,9 miliard korun na loňských 6,1 miliardy Kč.
Dopravní podnik loni na jízdném vydělal 4,3 miliardy korun. Letos ho ale kvůli chystané slevě ročních kuponů na MHD pravděpodobně čeká propad. Jeho výše zatím není vyčíslena. Opozice, která se slevou nesouhlasí, mluví o ztrátě až 700 milionů korun.
Podniku loni klesly náklady na nákupy materálu, energií, na údržbu a opravy. Zatímco v roce 2013 zaplatil více než sedm miliard, loni to bylo 6,6 miliardy korun.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
