Růstu tržeb operátor dosáhl zejména díky koupi provozovatelů pevných sítí T-Systems a GTS Czech, kteří poskytují služby firemním zákazníkům. Příjmy z mobilních služeb klesly o čtyři procenta na 18,9 miliardy korun. Průměrná měsíční útrata mobilních zákazníků klesla meziročně o devět procent na 263 Kč.
\"Byl to náš nejrušnější rok. Nejenže jsme zásadně změnili organizaci a způsob práce, ale museli jsme změnit i způsob myšlení,\" uvedl generální ředitel Milan Vašina.
Počet tarifních zákazníků se zvýšil o pět procent na 3,5 milionu, počet lidí s předplacenou kartou stagnoval na 2,5 milionu. Údaje od loňského prvního čtvrtletí zahrnují zákazníky virtuálních operátorů využívajících infrastrukturu T-Mobilu. Podíl odcházejících zákazníků stoupl z 1,1 na 1,3 procenta měsíčně.
Mobilní zákazníci operátora loni provolali průměrně 151 minut měsíčně, tedy o čtyři procenta meziročně více. Objem přenesených dat vzrostl o 59 procent a dosáhl téměř 10.00 terabytů. Rostoucí využívání datových služeb se odrazilo v růstu podílu nehlasových služeb na tržbách o čtyři procentní body na rekordních 38 procent.
T-Mobile v Česku působí od roku 1996 a je podle počtu zákazníků největší mobilní operátor v ČR. Od minulého roku je po dokoupení minoritního podílu 100procentním vlastníkem firmy Deutsche Telekom.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
