\"Dojednaný výsledek považujeme za akceptovatelný, s ohledem na současné ekonomické ukazatele a menší míru odborové organizovanosti v našem závodě,\" komentoval podpis dodatku předseda základní organizace Odborového svazu KOVO HyundaiCzech Radek Kuchař. Dohodu lze podle něj v závěru hodnotit vesměs kladně. \"Budu doufat, že i nadále budeme společně hledat vzájemné pochopení při budování firmy,\" uvedl Kuchař.
Letošní kolektivní vyjednávání ve slezské automobilce trvalo dva měsíce a bylo mnohem méně dramatické než v roce 2014, kdy se smlouva podepisovala až v červnu. Loni se odboráři nedokázali s vedením firmy na kolektivní smlouvě shodnout, a tak vyjednávání přerušili a rozhodli se obrátit na zprostředkovatele. Vedení firmy poté zaměstnancům jednostranně zvýšilo mzdy o 3,2 procenta. Zaměstnanci pak hlasovali o návrhu zprostředkovatele, podle nějž se základní mzdy měly zvednout v průměru právě o 3,2 procenta, a návrh přijali.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
