\"V nejbližších dnech by měla být podepsána smlouva. Tímto kontraktem se nám podařilo navázat na naši předešlou dodávku devíti šestivozových vlaků NěVa, které už jsou v provozu,\" řekl předseda představenstva Škody Transportation Tomáš Krsek. Soupravy vyrobí společnost Vagonmaš v Petrohradu. První vlak z nové dodávky by podle smlouvy měl být předán letos, dva vlaky v roce 2016 a zbylých pět v roce 2017.
Nové vlaky pro petrohradské metro jsou podle něj vybavené novými technologiemi a zvyšují komfort cestujících. Jednou z hlavních výhod je podstatně nižší hmotnost oproti současným vozům ruské koncepce. \"Oplechování skříně je tvořeno z lehkých hliníkových sendvičových panelů. Vozy mohou navíc využít rekuperaci energie při brzdění, takže jsou, oproti dnes provozovaným soupravám, schopny ušetřit až 30 procent elektřiny,\" uvedla Černá. Pasažérům pomůže i přehledný audiovizuální informační systém a kamerový systém se záznamem dat.
Historie projektu stavby nového metra sahá až do roku 2007, kdy byl vyvinut prototyp vozu. První vagon moderní soupravy byl představen už v červenci 2009 v Petrohradu a získal prestižní ocenění v kategorii nejlepší inovační projekt pro potřeby města.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
