Firma loni utržila více než 14,5 miliardy korun, což představuje zhruba devítiprocentní meziroční růst. Provozní zisk činil 1,634 miliardy korun, zisk po zdanění dosáhl 1,235 miliardy.
Tradičně nejvíc autobusů Iveco vyváželo do Francie, kam dodalo 1640 vozů. Němečtí zákazníci si objednali pět stovek kusů, následovaly státy Beneluxu s dodávkou 250 autobusů a Itálie, kam společnost dodala 120 vozidel. Autobusy z Vysokého Mýta putovaly také například na Island, Pobřeží slonoviny a do Alžírska a rovněž do francouzských zámořských departementů, jako je Réunion či Francouzská Guyana.
\"Jsme šestnáctým největším českým exportérem, dále jsme 38. největší českou firmou a dostali jsme se na 462. místo v žebříčku největších společností ve střední Evropě,\" řekl týdeníku generální ředitel Jiří Vaněk.
\"Na daních, sociálním a zdravotním pojištění jsme loni odvedli 584 milionů korun, přičemž odhadujeme, že díky naší činnosti má práci dalších 1700 lidí u českých dodavatelů,\" dodal Vaněk.
Vysokomýtský závod je největším výrobcem pro Iveco Bus, který patří koncernu CNH Industrial. V podniku loni pracovalo více než 3100 lidí. Asi tisícovku pracovníků firma zaměstnávala prostřednictvím agentur. Firma měla přibližně 2600 dělníků.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
