Aeroflot působil v Karlových Varech od roku 2006. V letní sezoně provozoval linku mezi Vary a Moskvou dvakrát týdně. Loni ale klesly počty cestujících z Ruska na karlovarském letišti meziročně o pětinu a letos očekává letiště podle Zábranského propad o polovinu. Ruských turistů loni ubylo v celém Česku podle statistiků meziročně o 13 procent. Odliv podle odborníků souvisí s konfliktem na Ukrajině i pádem rublu. Aeroflot se kvůli tomu loni propadl do ztráty v přepočtu 6,7 miliardy korun.
Za odchodem Aeroflotu však možná podle E15.cz stojí i konkurenční boj. Významný zákazník Aeroflotu, zájezdová firma Biblio Globus, totiž údajně přešla k letecké společnosti Transaero, která létá z Ruska do Prahy. Od konce března chystá Transaero nové linky Praha - Moskva a na stejné trase přibudou také spoje tuzemské firmy Travel Service, píše server.
Přímo do Karlových Varů létají z Ruska rovněž České aerolinie, které mají podle E15.cz na léto naplánovány tři spoje týdně do Moskvy a jeden do Petrohradu. Podle dohody mezi českou a ruskou vládou mohou mezi Karlovými Vary a Ruskem působit vždy jen jedny aerolinky z každé země, takže odcházející Aeroflot by mohl nahradit pouze jiný ruský dopravce. Podle mluvčího karlovarského letiště musí podobný krok schválit ruská vláda, což může trvat až dva roky.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
