Auta jedoucí směrem na Brno z D1 sjíždějí na exitu 153 u Lhotky. Jedou po silnici II/390 směrem na Osovou Bítýšku a pak po II/602 do Velké Bíteše, kde se mohou na dálnici vrátit.
Dělníci během uzavírky osadí pomocí jeřábu čtyři nosníky nového nadjezdu. Ten bude na 162. kilometru dálnice u Bíteše, a to nad pravou částí dálnice.
Stavba nového mostu nad dálnicí je součástí oprav D1 mezi Lhotkou a Velkou Bíteší. U Bíteše byly kvůli rozšíření dálnice zbourány celkem tři nadjezdy, obnoveny budou dva z nich. Na prvním, který překlenuje D1 na 156,5 kilometru poblíž vsi Jáchymov, už byly nosníky instalovány loni.
Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svou životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by měla stát asi 14 miliard korun. Stavba je rozdělená na 21 úseků.
Opravy devítikilometrového úseku na Žďársku provádí sdružení tvořené firmami OHL ŽS a Apline Bau CZ. Po zimní přestávce byly letos stavební práce obnoveny 5. března. Opravy této části dálnice by měly být kompletně hotové do konce letních prázdnin.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
