Volkswagen v Kaluze od dubna do července zavede čtyřdenní pracovní týden. Po celý květen se zde bude pracovat na dvě směny namísto dosavadních tří a celá výroba v závodě bude přerušena na dva týdny od 5. května.
Volkswagen přerušil výrobu aut v Kaluze už v září a poté na počátku listopadu, aby přizpůsobil objem výroby situaci na ruském trhu. Prodej aut v Rusku loni klesl o více než deset procent a v prvních dvou měsících tohoto roku padá ještě podstatně rychlejšími tempy.
Z výrobních linek v Kaluze sjíždějí modely Volkswagenu Polo a Tiguan. Vyrábějí se zde také modely Škoda Fabia a Octavia.
Volkswagen se už dříve rozhodl, že v Rusku ukončí prodej vozů španělské značky Seat. Největší americká automobilka General Motors minulý týden oznámila, že z ruského trhu stáhne svou německou značku Opel a ukončí výrobu ve své petrohradské továrně.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
