Podle odborů brání spravedlivé liberalizaci železniční dopravy zejména nedokončený převod nádraží z Českých drah na správce kolejí, Správu železniční dopravní cesty. Na problém, že ze všech dopravců České dráhy jako jediné nesou náklad na provoz nádraží, poukazuje OSŽ dlouhodobě.
Sdružení se mimo jiné zasazuje o vzájemné uznávání jízdenek mezi různými dopravci. Cestující by si tak mohl koupit jedinou jízdenku a nemusel při přesedání řešit, s jakým dopravcem pojede.
V nákladní dopravě by chtěli odboráři otevřít téma státní podpory pro přepravy takzvaných jednotlivých vozových zásilek, kdy jsou v jednom vlaku vozy směřující k různým klientům. Služba, kterou v Česku provozuje téměř výhradně státní ČD Cargo, je pro dopravce dlouhodobě ztrátová. \"Stát tomu nechává volný průběh. Jestli si to už nechce objednávat a chce dlouhé dříví a jiné věci tahat po silnici, tak ať to řekne nahlas celé veřejnosti,\" uvedl dříve předseda OSŽ Jaroslav Pejša.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
