\"Počet cestujících loni rostl rychleji, než jsme předpokládali,\" řekl majitel Jančura. Jaký je hospodářský výsledek, neuvedl. Ještě v roce 2013 jezdily žluté vlaky ve ztrátě, která činila 92 milionů korun, v ještě vyšší ztrátě byl druhý soukromý dopravce LeoExpress. Oba dopravci tvrdí, že je to kvůli cenové válce. Loni v listopadu Jančura prohlásil, že jeho vlaky začaly vydělávat.
Leo Express loni přepravil ve svých vlacích 890.000 lidí, což je nárůst o 11 procent, ztrátu snížil na 120 milionů korun. České dráhy údaje za samostatnou trasu neuvádějí. V celé síti jim počet cestujících stoupl o půl procenta na více než 170 milionů.
RegioJet jezdí mezi Prahou a Ostravskem s devíti páry spojů, jeden z nich zajížděl až do Žiliny a od poloviny října jezdí až do Košic. Začal také zastavovat v České Třebové a Návsí. Loni na začátku roku oznámil nákup 45 ojetých vozů od rakouských drah, díky nimž mohl na nejvytíženější spoje nasadit až deset vagonů. Společnost provozuje také slovenskou vnitrostátní rychlíkovou dopravu mezi Bratislavou a Košicemi a v závazku veřejné služby provozuje vlaky z Bratislavy do Komárna.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
