Ve firmě AMF míval podle dostupných informací většinový podíl podnikatel v cestovním ruchu Fischer, letouny sloužily v jeho někdejší letecké společnosti. Před dvěma lety Nejvyšší soud vyhověl jinému dovolání AMF a nařídil Vrchnímu soudu v Praze, aby znovu řešil osud peněz získaných dražbou letadel. Vrchní soud pak podle dostupných informací loni rozhodl ve prospěch Fischera.
Stroje se před lety dostaly do konkurzní podstaty společnosti Charter Air (bývalý Fischer Air). Nárok si však na ně dělala také společnost AMF, a proto se domáhala jejich vyloučení z konkurzní podstaty. Správce i přesto letadla prodal.
Prodejní cena letadel přesáhla dva miliony dolarů (téměř 40 milionů korun), což je zlomek původní hodnoty. Oba letouny kvůli složitým soudním sporům stály téměř pět let na Ruzyni. Nakonec v červnu 2010 odletěly do Rumunska, kde si nový majitel objednal generální opravu. Podle zpráv v médiích skončily boeingy v Nigérii.
Fischer konkurz považuje za bezdůvodný a neplatný od samotného začátku. \"Já musím trvat na tom, abych za postupy konkurzních soudců a správců byl odškodněn,\" uvedl loni.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
