\"Hlavní strategický cíl města v Pražských službách musí být dvojí: stoprocentní vlastnický podíl a stoprocentní podíl trhu,\" uvedl náměstek. \"Prodej našeho podílu je řešením, nad kterým jsme zatím neuvažovali, a to zejména proto, že nám ho nikdo, ani představitelé hlavního města, nenabídl,\" uvedl na dotaz ČTK ředitel EP Industries Jiří Nováček.
Pokud se obě strany nedohodnou, pak podle tisku přichází v úvahu fúze Pražských služeb s některou z městem vlastněných firem. Praha by tak menšinového akcionáře \"vytlačila\". \"Pokud Praha skutečně o takovém řešení uvažuje, bylo by dobré, abychom se o něm nedozvěděli přes média, abychom se opět nemuseli setkávat u soudu,\" uvedl Nováček. Fúze podle něj může být \"akceptovatelná i nepřijatelná\". Bude záležet na podmínkách takového kroku.
Minulému vedení města se roky plánovaná akvizice Pražských služeb nepodařila, zhruba pětinu akcií nakonec vloni získala právě Křetínského firma. Radní za TOP 09, kteří Prahu vedli, proto plánovali převést část firmy pod městskou Technickou správu komunikací (TSK) a vyřešit tím letité problémy se svozem odpadu. Plán, proti kterému i soudně protestovala firma AVE, ale nakonec zhatil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS).
Smlouva na svoz odpadu s Pražskými službami skončila před několika lety a vedení města od té doby miliardové smlouvy několikrát bez soutěže prodloužilo. V současnosti chystá další prodloužení za 1,6 miliardy korun bez DPH a zároveň otevřený desetiletý tendr za zhruba 13 miliard korun bez DPH. Opozice varuje, že silní hráči na poli odpadů usilují o ovládnutí spalovny v Malešicích, a že Pražským službám hrozí krach.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
