Silnější dolar po přepočtu snižuje hodnotu tržeb, které firma vygeneruje v zahraničí. Právě zahraniční aktivity se na celkových tržbách Omnicomu obvykle podílejí téměř polovinou, uvedla agentura Reuters. V prvním čtvrtletí zahraniční tržby klesly o více než sedm procent a činily asi 1,5 miliardy dolarů.
Omnicom vlastní například reklamní agentury BBDO Worldwide a TBWA Worldwide. Mezi jeho zákazníky patří mnoho velkých podniků, včetně technologické společnosti Apple, řetězce restaurací s rychlým občerstvením McDonald\'s či výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas.
Omnicom se předloni dohodl na spojení s francouzským rivalem Publicis Groupe, díky němuž měla vzniknout největší reklamní skupina světa s tržní hodnotou asi 35 miliard dolarů. Firmy však loni plán fúze zrušily, protože by ji prý nedokázaly dokončit v rozumném časovém horizontu. Největší reklamní skupinou světa tak zůstala společnost WPP.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
