\"Vybírali jsme podle charakterových vlastností, manažerských schopností a našich dlouhodobých principů, které nemá žádná jiná soutěž. Vítězové měli špičkové výsledky ve všech pěti námi hodnocených oblastech, včetně produktivity práce a přidané hodnoty,\" uvedl prezident Svazu průmyslu a dopravy ČR Jaroslav Hanák. Dodal, že oba vítězové získali velmi vysoký počet bodů.
\"Vítěze jsme vybírali podle jejich výsledků v posledních třech letech, akcentovali jsme přitom ještě více než dříve produktivitu práce a základní makroekonomické ukazatele vůbec,\" dodal předseda Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR Jan Wiesner. Velký důraz byl podle něj kladen také na společenskou odpovědnost, včetně toho, jak se firmy chovají ke svým zaměstnancům.
Titulem vynikající manažer střední firmy byla také oceněna Ceralová Petrofová. Vynikajícím manažerem malé firmy je ředitelka Divadla Spejbla a Hurvínka Helena Štáchová. Titul Mladý manažerský talent získala Monika Šimánková ze společnosti Hestigo. Do Síně slávy byl uveden Zdeněk Souček.
Do desítky nejlepších manažerů bylo vybráni vedle Beneše, Ceralové Petrofové a Štáchové generální ředitel společnosti Koh-i-noor Vlastislav Bříza, generální ředitel Třineckých železáren Jan Czudek, předseda společnosti Moděva oděvní družstvo Konice Leo Doseděl, výkonný ředitel společnosti Elcom Jiří Holoubek, generální ředitel společnosti Agro Jesenice u Prahy Josef Kubiš, generální ředitel společnosti UniCredit Bank Jiří Kunert a předsedkyně představenstva společnosti Renomia Jiřina Nepalová.
Hlavním cílem projektu je ocenit vynikající manažerské osobnosti jako příklad pro ostatní. Za dobu existence soutěže do finále postoupili například Lubomír Stoklásek z Agrostroje Pelhřimov, Eva Syková z Akademie věd ČR, Senta Čermáková z Hewlett Packard, Zbyněk Frolík z Linetu, Jan Mühlfeit z Microsoftu či Štěpán Popovič z Glaverbel Czech. Loni zvítězil generální ředitel společnosti Fermet Karel Žďárský a ředitelka společnosti Siko koupelny Jaroslava Valová.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
