Provoz ERT řecká vláda každoročně financovala částkou kolem 300 milionů eur (8,2 miliardy Kč). Stanice byla odpojena v červnu 2013. Krok tehdejší vlády premiéra Antonise Samarase vyvolal silné protesty v Řecku i v zahraničí a vedl bezmála k rozpadu vlády.
Nástupkyní ERT se stala výrazně štíhlejší společnost NERIT. Ta má zhruba 500 zaměstnanců, tedy méně než pětinu ve srovnání s ERT. NERIT by nyní měla být sloučena nebo pohlcena ERT.
Vláda uvedla, že najme zpět všech téměř 2500 zaměstnanců, které propustila po ukončení provozu ERT, včetně 600 novinářů. Roční náklady mají činit 30 milionů eur a vláda je chce získat z výběru poplatků za elektřinu. ERT měla původně tři domácí televizní kanály a několik rozhlasových stanic. Další detaily má vláda zveřejnit v příštích měsících, napsala agentura Reuters.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
