Vlak, který vyjel z londýnského nádraží svatého Pankráce, navzdory tomu, že jde o přímý spoj, má přece jen zastavovat ještě v Lyonu a Avignonu na jihovýchodě Francie. Zpáteční cestu do Londýna pak bude komplikovat zhruba hodinové zdržení v severofrancouzském Lille, kde musejí pasažéři podstupovat celní a imigrační kontrolu.
Zpáteční jízdenka z Londýna do Lyonu je nabízena za 89 liber (3333 Kč) a do Marseille za 99 liber (přes 3700 Kč). V plné sezóně by mělo být vypravováno obousměrně pět vlaků týdně.
Společnost Eurostar zahájila provoz v roce 1994. Z Londýna jezdí vlaky do Paříže, Bruselu a Ženevy. Od té doby již společnost tunelem pod Lamanšským průlivem přepravila více než 145 milionů cestujících. Předloni roční počet cestujících poprvé překonal hranici deseti milionů osob.
Britská vláda se v březnu dohodla na prodeji svého čtyřicetiprocentního podílu ve společnosti Eurostar v rámci snahy o snížení státního dluhu. Podíl koupí za zhruba 757 milionů liber (28,6 miliardy korun) britsko-kanadské konsorcium Patina Rail.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
