\"Pro úsek, který sousedí s nemovitostmi rodiny Bratránků, je vedeno samostatné stavební řízení. To zůstává přerušeno, tak aby ŘSD (Ředitelství silnic a dálnic) a vlastníci motocentra mohli najít vzájemnou dohodu. Ta musí naplnit výrok soudu, podle nějž Bratránkovi mají na připojení právní nárok,\" uvedlo v odůvodnění rozhodnutí ministerstvo.
Pozemek Bratránkových je kvůli stavbě dlouhou dobu odříznutý od příjezdové komunikace. Jádro celého problému vzniklo v době, kdy motocentrum dostalo na pozemky pouze právo dočasného sjezdu na obchvat. Majitelé nemovitosti ale říkají, že by měli mít právo trvalého přístupu, protože jiná příjezdová komunikace ke komplexu nevede.
Ředitelství silnic a dálnic si stále stojí za tím, že v celé kauze nechybovalo. Podle něj objekt motocentra získal povolení jako dočasná stavba. A to prý platí i o komunikaci, z níž se z obchvatu k motocentru přijíždí. Pochyby odmítl i táborský městský úřad, který vydával povolení na stavbu motocentra.
Uzavírka jedné poloviny obchvatu Tábora na D3 kvůli sporům trvá už druhým rokem. Podle Pavla Bratránka se majitelé s exministrem dopravy Antonínem Prachařem dohodli na odkoupení majetku a odstranění motocentra za finanční kompenzaci. Jednání ale přerušila výměna šéfa dopravního resortu a klíčových lidí v ŘSD.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
