Hlavním zdrojem financování obou zemských hřebčinců byly dosud podle předlohy podpory z jednoho z dotačních programů ministerstva zemědělství. Titul ale bude muset s ohledem na platnou legislativu Evropské unie skončit, jinak by Evropská komise mohla zahájit vůči Česku řízení. Jednalo by se o nedovolenou veřejnou podporu.
Poslanecký návrh má plemenářský zákon upravit tak, aby se přizpůsobil změně právní formy hřebčinců, čímž se podle autorů dlouhodobě stabilizuje jejich financování. Očekává se, že každý hřebčinec bude z kapitoly ministerstva zemědělství dostávat 18 milionů až 20 milionů korun ročně jako příspěvek na provoz a dalších pět milionů jako investiční dotaci.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
